HÄNG MED!

Nu flyttar jag den här bloggen till Amelia. Precis som innan fast på annan adress bara så ingen panik i salen.

HIT SKA NI ALLTSÅ GÅ FRÅN OCH MED NU.

Den gamla bloggen på Amelia – Chipswallin )om min tränings och kost-resa) har gått i graven, men eftersom den varit så poppis kommer jag göra allt för att den ska finnas kvar, arkiverad någonstans. Håller på att pula med det under dagen så hav tålamod ni kära berörda.

EDIT: NU hajar jag! Chipswallin är alltså INTEGRERAD i den nya bloggen – de gamla inläggen finns där, allihop. Ska bara sätta mig ner och kategorisera allt men det får bli på lördag!

One thought on “HÄNG MED!

  1. Mrs G skriver:

    Oj det var lite oväntat forum…
    Lycka till.

    Kram Mrs G

Kommentera

