Heje

Ibland vet man inte riktigt hur det blir fast det känns bra ändå.

Jag kollar lyxhotell i London över mellandagar/nyår. Vill låtsas att jag är rik i några nätter och sen leva på wokad blomkål med smör i en vecka.

Det här med att det dricks skumpa i förmiddags-tv mitt i veckan. När alkoholism är den folksjukdom den är. Men vafan, lite Dompa till kaffet har väl ingen dött av, mmm.

Har aldrig julpyntat. Det är inte för att verka ”svår” utan för att det är så fruktansvärt fult. Och så glöms det tas bort och står där tills påsk och så tror folk att man är ”svår”.

Hoppas ni haft en fin första advent. Oavsett.

5 thoughts on “Heje

  1. ladydahmer skriver:

    det är verkligen svårt att INTE ge dig komplimanger för du är så förbannat och oförskämt…. gah. Men jag gör det medvetet. Jag vill inte vara billig. Du är fantastisk på hundra andra sätt så jag vägrar resolut att reducera dig till ditt utseende.

    anywhoooo…. att du inte gillar julpynt? Vulgär som jag tror du är så borde det ju vara right up your alley? JU! Jag älskart men fattar vad du menar. Det värsta är inte att släpa fram skten utan att städa bort det efter julen.

  2. Jessica skriver:

    Woop woop, ska också till London i mellandagarna. Det blir dock budgethotell för min del, men jag är klad tjej endå för jag slipper nyårsångesten!

  3. Mrs G skriver:

    Först kan jag rekommendera det här http://wp.me/p1uIV8-8E

    Annars är alltid Four Seasons ett säkert kort när det gäller lyx och överdådigheter.
    Senast i somras bodde vi först på Four Seasons i Hongkong och därefter åkte vi vidare till Malaysia och Four Seasons där.
    Väldigt bra måste jag säga och i Hongkong fick vi värsta största sviten och i Langkawi bodde vi i ett eget hus vid den privata stranden som fanns på resorten.

    Om du letar efter lyxhotell och vill slippa se på allt under 5-stjärningt ska du välja sajten kiwicolletion.com, där bokar man BARA lyxiga hotell, smidigt och bra.

    Lycka till.

    Kram Mrs G

  4. Mrs G skriver:

    Här firar vi jul och nyår

    http://wp.me/p1uIV8-1L4

    Mrs G

Kommentera

