Första lördagskrönikan i Metro!

Idag debuterar jag som lördagskrönikör i Metro. Gamla fina Metro där jag började som deras då yngsta krönikör någonsin 2007 (eller om det var 06, minns fanimej inte nu…). Dagens text handlar om högt i tak som inte alls är högt i tak, typ. Läs här eller nedan om ni har bra syn.

Och just det, tack för alla namnunderskrifter angående Gina Tricots sjukligt smala skyltdockor. Fortsätt sprida länken (det har blivit två listor av outgrundlig anledning men spelar ingen roll vilken man skriver på, jag slår ihop dem sen!) i två veckor framöver – sen ser jag till att detta budskap når Gina Tricots ledning!

 

One thought on “Första lördagskrönikan i Metro!

  1. Bra skrivet! Håller med om WT. Fast det WT jag tänker på är förortsmänniskorna i sthlm.
    Men du helt ärligt – i Sthlm är det fan inte ok att sticka ut? Därför jag bor här borta haha

Kommentera

