Tänkte Annie Lennox 1989

När man fotar sig i badrumsljus blir man saffransbulle. Intressant.

Färgar och klipper på bästa salongen i hela Stockholm, utan någon som helst konku. Och jag är fan inte den som man köper för att sälja grejer, gillar jag något skriker jag ut det ty det är det absolut bästa man kan hitta. Kalla mig Sverker.  Salongen heter Sure Baby Yes och geniet till frisör som bokstavligen läst mina tankar i fem års tid heter Emma Mills. För er som undrar (får mejl dagligen om håret så Emma borde vara miljonär vid det här laget) alltså.

Känner mig sådär korthårigt FRI och LUFTIG.

 

4 thoughts on “Tänkte Annie Lennox 1989

  1. Emma skriver:

    Det är väldigt gult ljus i badrummet, det är därför man ser så snygg ut där inne!

    Snyggt är du oxå!

  2. Mrs G skriver:

    Fin frisyr, den lär dig väl.
    Om det blir så där gult ljus är det oftast bra att släcka belysningen dvs om det inte blir för mörkt då

    🙂

    Kram Mrs G

Kommentera

