Fem år av fashion (ehm)

Roar mig med att bildgoogla mig själv. Herre. Gud. Allt ska fram. Inget ska skamtyngas. Okej…

2009 (bild Finest, tror jag…) De här handskarna alltså. Håret? Jag vet inte. Det var innan jag upptäckte Dust it, antar jag (och istället tuperade lite random).

Kommer ni ihåg den lilla tidningen People? Bilden togs för något i den, av grymma Olle Kirmchmeier. Älskar fortfarande den här jackan. Den ägdes en gång av någon punkare som målade dit det gröna och blåa väldigt för hand. Den har en historia som jag aldrig kommer kunna leva upp till.

2005. Det går inte att säga något positivt om detta, alls. Vart ska jag börja? Är man albino ska man inte hemmafärga håret med någon Jane Hellen-färg som heter något i stil med ”warm autumn”. Ja jag har fruktansvärt självfall i vissa lägen. Varav denna lila ögonskugga men INGET annat smink? Var jag packad? Troligtvis. Her. Re. Gud. Och KJOL med GYLF???

London sommaren 2010. Den HÄR fantastiska frisören fick ”fria händer”. Behöver jag tillägga att jag aldrig fick till den där svoschen själv, någonsin? Nej. Hade en ”brynperiod”. Foto: Cristian Bogdan.

Januari i år. P3 Guld. En tjej som heter Franciska gjorde den här fabulösa fjäderkragen. Klänningen från Bik Bok var så tajt att jag sov i den samma natt på grund av omöjlig att få av sent på natten, svullen av buffé och dryck. Helt sant.

2005. Jag var tjugo år. Minns inte vem som tagit bilden. Hade ”spretigt hår”. Kände mig asgammal. HAHA.

2009? Tiden då man fortfarande kunde äta chips till middag varje dag och fortfarande se ut såhär. HAHA, ojoj, jagsägerdådet. Har kvar de här bralllorna från H&M, ska komma i dem… Snart. (nej, har ingen tjocknoja nu men alltid kul att komma i sina BÄSTA BYXOR).

Ja… Fortsättning följer.

One thought on “Fem år av fashion (ehm)

  1. Åh swooshen var ju assnygg! Jag gillade förresten de där blå handskarna, som gamla fina bilkörarhandskar.

Kommentera

