Universums bästa läppbalsam (guck)

Alla växte vi upp med Lipsyl. Och Lipsyl Melon. Och de där små färgglada burkarna från H&M vars läppgojs mest la sig som en plastig hinna över läpparna och gav en allergichock i typ bihålorna.

Jakten efter det Perfekta Läppbalsamet (aka GUCKET) känns konstant i det här islandet. Som jag testat. Som jag lagt pengar på GUCK. Och tillslut gav det utdelning.

Jag kan härmed, med stor expertis i ryggen, utnämna KORRES läppvårdsprodukter till de absolut bästa i hela världen. De kostar mer än ett Lipsyl men jag har haft burken jag använder mest i ett år nu.

Varför det är så bra? Ptja, medan de allra flesta andra läppbalsam innehåller parabener och annat baad är dessa baserade på naturliga grejer, t.ex sheasmör. Detta gör att det inte lägger sig som en plastig, uttorkande hinna utan smälter in i läpparna och återfuktar på riktigt

Köps på t.ex Kicks. Runt en hundring. Finns med och utan färg. INTE EN VINTER TILL UTAN KORRES! (hej ge mig spons nu, tack).

Korres på BURK är bättre än stiften, om ni frågar mig. Mer KRÄMIG.

5 thoughts on “Universums bästa läppbalsam (guck)

  1. Cornelia skriver:

    Nice, det måste jag kolla upp! Kanske Hurraw! och Ganache for lips vore något för dig? Det är också eko/reko lipbalm som är hur bra som helst 🙂

    /C

  2. emma skriver:

    Bra tips. Obs att produkten dock heter Lypsyl, inte Lipsyl dock…

  3. emma skriver:

    Dock att jag överanvände ordet dock lite där ovan, dock. Dock.

  4. Amanda skriver:

    Håller med, grymma! Lätt beroende, och smått panik nu när de verkar försvinna från kicks där jag bor…..

Kommentera

