Jag hade ”svullen buk” och drog upp byxan lite för långt inser jag nu såhär i efterhand, kan man säga, men men

Detta hade jag på mig i True Talents första veckofinal 11:e september. Min fabulösa stylist Gorjan Lauseger programledarfiffar mig varje söndag! Men jag gick emot honom den där första…

Drog upp brallan för mycket. Fick kameltå. BJÖD på det. På mig hade jag:

* Lacksor: Vagabond

* Bralla: Jeremy Scott for Adidas

* Silverbody: Made by Noemi

* Vit skinnjacka: Fifth Avenue Shoe Repair

* Halsband: Noir & Blanc

Vill verkligen MAKE LOVE TO Vagabond som hipp som happ skänkt mig en hel hög nya skor! (lottar ut ett par av dem snart, lovar!)

Kommentera

